30 Temmuz 2013 Salı

Herkese Ücretsiz VDS

Herkese Ücretsiz VDS!

Merhaba Arkadaşlar,

Bot kullanmayan,vds/vps olmayan arkadaşlar bir site buldum buradan ücretsiz alabileceksiniz!

Ben 10 15 gündür kullanıyorum,Çok hızlı indirip yüklüyor.

Ben böyle hız görmedim açıkçası

Anlatım:

Sitemiz bu: UpCloud

Üye olma linki: https://secure.upcloud.com/signup

Şimdi arkadaşlar Öncelikle üye olma linkine tıklıyoruz.

Sonra First Name: İsim ,Last Name: Soyisim , Company: Şirket , E-Posta ve Cep Telefonunuzu yazıp aşağıya inin.

Ve kullanıcı adı şifrenizi girin ve aşağıya hizmeti kabul ediyoruma bir tik atıp registere basın.İlk olarak Mailinize girip gelen mailden onaylayın.Sonra girdiğiniz telefona onay kodu gelecek onuda siteye girince yazınız ve vps üye olmuş olduk.

- VPS Windows Kurma -

Arkadaşlar şimdi sisteme giriş yaptıktan sonra yukarıdaki sekmelerden SERVERS'e tıklayın.Ondan sonra sağ tarafta New Server'e tıklayın.Ondan sonra Yukarıdaki sekmelerden WINDOWS'u seçin.Aşağıdanda Windows Server 2003 R2 Datacenter, 64-bit' seçin.

Ondan sonra aşağıda DISKS'e tıklayın.Bir diskname belirtip yine aşağıdan SERVER SETTINGS'e tıklayın.İlk iki boşluğa bir isim girin örnek: Vbully girdikten sonra Aşağıdan SUMMARY'e tıklayın.

Son olarakta DEPLOY SERVER'e tıklayın.

Sonra serverin oluşmasını bekleyin.

Server tamamlanınca Yukarıdaki sekmeden Servers'e girin,Daha sonra kurdugunuz servere girin kapalıysa starta basın.Sonra yukarıdaki sekmeden CONSOLE tıklayın.Sonra aşağıdaki OPEN THE CONSOLE CONNECTION tıklayın.Ondan sonrası kurulum gerçekleşecek bilgisayar açılırken şifre isticek.

Kullanıcı Adı Herzaman: administrator
Şifre: Maile gelir.

Herşey tamamlanınca Başlat'a(kendi pc)uzak masaüstü diyin.Sonra Serverin ip'sini girin Sonra Kullanıcı adı : administrator ve mailinize gelen şifreyi girin ve pcnizi açın.Sonra freemake kurun Toplu Youtubeden indirmek için.

Saygılar Takıldıgınız bi yer olursa yorum atın yardım edeyim.



VDS ipuçları

Benim bir sorum olacaktı. Serverde birşey kopyalayınca kendi bilgisayarıma geçince yapıştırınca aynısı çıkmıyor. Pc de kopyaladıgım çıkıyor. normalde tek kopyaladıgım bir yazı hem pcde aynısı çıkıyordu yapıştırınca hem vdsde şimdi vdsde kopyaladıgım vdsde bilgisayarda kopyaladıgım bilgisayarda aynısı çıkıyor. 3 gün önce böyle değildi fakat. Çözümünü bilen varsa yazarsa sevinirim 


Direk uzak masaüstü ile bağlanıyorsan seçenekler/yerel kaynaklar kısmında pano seçeneği olması gerek onu işaretli kıl düzelecektir.

VDS IP No değiştirmek

VDS kullanıyorsan her sunucudan 5 mail al o sunucuyu sil yeni sunucu aç yeni sunucu yeni ip demek


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder