20 Haziran 2013 Perşembe

Adsense Güvenligini Sağlamak

Adsense Güvenligini Sağlamak


Bu işlemleri genel olarak site üzerinden adsense kullananlar biliyor youtube kullancılarının gözünden kaçmış olabilir diye buraya açıyorum konuyu

Son günlerde adsense çalma girişimleri ve çalınan hesaplar oldugu için şöyle ufak bi işlem ile büyük dertten kurtulmanın yolunu göstercem bir çok kişi biliyor bunu bende yeni ögrendim

Güvenligi sağlamak için

https://security.google.com/settings/security

İlk
"2 adımlı doğrulama" bölümünü açın o sizi yönlendircek "ben bu işlemleri yaptıgımdan 2.kez yapamıyorum onun için tam detaylarını göremiyorum " sizden telefon numaranızı isteyecek onay kodu gelicek böylece 2.adımlı doğrulamayı açıcaksınız ve her adsenseye "gmail" hesabınıza girişinizde şifre bölümünden sonra telefonunuza 30sn içerisinde kod gelicek gelmeme gibi durumu yok çok çabuk geliyor.
Sizden Uygulamaya özel şifreler'de isteyebilir bu şifreyi oluşturdugunuz taktirde android-iphone gibi telefonlardan bir kere girmeniz yeterlidir


Not: 2 adımlı doğrulama girişini kaldırmadıgınız sürece telefonunuza gelen kod ile gireceksiniz telefonunuzu kaybettiyseniz yada yedek olsun diyorsanız

bu bölümden https://accounts.google.com/b/0/SmsAuthSettings

Yedek telefonlar
Yazdırılabilir yedek kodlar
oluşturabilirsiniz

Güvenlik bölümünden 1.2.3. gerektigi kadarıyla eposta telefon eklemenizi öneririm.


Bu güvenligi test etmek gibi oldu bilmiyorum ama bugün format attıktan sonra kendi bilgisayarımdan bile biraz zorlanarak girdim kod istemeleri vs..

windows için mutlaka virüs programı + windowsun tüm güncellemelerini yapın ve adsense gmail hesaplarınıza her yerden girmeyin sadece kendi evinizde yada güvendigin bir pcde giriş yapın


Şuanlık aklıma gelen güvenlikler bunlar eklemek istediklerinizi mesajda belirtirseniz ekleriz konuya.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder