14 Haziran 2013 Cuma

Stealthy

Stealthy

Stealty Simgesi
Engellenmiş sitelere bu küçük stealthy eklentisi ile girebilirsiniz. Nasıl mı? Firefox veya Chrome web tarayıcısı kullanıyorsanız, tarayıcınıza uygun eklentiyi web sitesinden indirdikten ve kurduktan sonra uçak simgesinin üstüne tıklayarak kırmızıdan yeşil döndükten sonra internette gizli ve güvenli bir şekilde dolaşabilirsiniz.
Firefox kullananlar buradan, Chrome web tarayıcısını kullananlar ise buradan indirerek kullanabilirsiniz.
Kullanımı çok basit, indirdikten sonra otomatik kuracak zaten. Sizin yapmanız gereken tek şey bu sağdaki resimde gözüken eklenti gözüktüğünde üzerine tıklamanız ve kırmızı renkten yeşil olmasını beklemeniz. Eklenti kırmızı renkteyken pasiftir. Kırmızı - Sarı - Yeşil (Trafik ışıkları gibi :) ) Bazen çalışmadığı oluyor kırmızı renkten sonra sarı'dan yeşile dönmüyor veya sitelere yavaş giriyor ya da girmiyor. Tekrar tarayıcınızı kapatın açın veya tekrar tıklayın simgenin üzerine. Ayrıca Stealthy kendi sitesinde web proxy hizmetide veriyor. O sayfaya da bu linke tıklayarak ulaşabilirsiniz. Eklentinin üzerine tıklayarak preferences kısmında ayrıca hangi ülkeye ait proxy'i kullanmak istiyorsanız onuda seçebilirsiniz.

Ben Firefox üzerinde kullanmıştım onun üzerine anlattım Chrome web tarayıcısında da pek farklı olduğunu sanmıyorum. Eklentiyi istediğiniz zaman Firefox da Eklenti Yöneticisi'den devre dışı bırakabilir yada aktif hale getirebilirsiniz.

Android için de kullanıma sunulmuş ben daha önce denediğimde çalışmıyordu şimdi çalışıp çalışmadığını bilmiyorum. Tabi Android mobil cihazınızdaki Firefox tarayıcısı için geçerli. O sayfaya da buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.
Şuanda Türkçe dil için kullanımı mevcut değil. Zaten kullanım itibariyle pek zorluk çekmiyorsunuz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder